Erregistro elektroniko orokorra
Deskribapena
Erregistro elektroniko orokorrak honetarako balio du: bitarteko elektronikoak erabiliz idazkiak, eskabideak eta jakinarazpenak bidaltzeko Euskal Autonomia Elkarteko Administrazio Publikoaren barnean (Eusko Jaurlaritza eta erakundeak).
Administrazio Publiko guztiarentzat (orokorra eta instituzionala) bakarra da eta Zuzenean zerbitzuak kudeatzen du (Herritarrak Hartzeko eta Zerbitzu Digitaletako Zuzendaritza, Gobernantza Publiko eta Autogobernu saila).
Garrantzitsua: Informazio publikoa eskuratzeko eskubidea erabili nahi baduzu, erabili Informazio publikorako sarbidea prozedura.
Nori dago zuzenduta
Edozein pertsona fisiko edo juridikoari.
Aplikatu beharreko araudia
Erakundeak
Kudeatzen duen erakundea
- Gobernantza, Administrazio Digitala eta Autogobernua / Erakunde Harremanetarako Sailburuordetza > Herritarrak Hartzeko eta Zerbitzu Digitaletako Zuzendaritza
Ebazten duen erakundea
- Eusko Jaurlaritza
- Erakunde autonomoak
Kontaktu-informazioa
Harremanetarako datuak
Zuzenean: Herritarrentzako arreta zerbitzua
Kodea(k)
- Erregistro elektroniko orokorra: 1017701
Eskabidea eta dokumentazioa aurkeztea
Inprimakia bete eta bidali aurretik, eskatzaileak ziurtatu behar du ea eskaerak inprimaki espezifikorik duen eta Interneten bidez egin daitekeen (tramiteen bilatzailea). Horrela bada, eskatzaileak inprimaki espezifikoa erabili behar du eta tramitearen jarraibideak bete.
Eskaera egin aurretik:
- Identifikazio elektronikorako bitarteko bat izan behar duzu.
- Beharrezko dokumentuak formatu digitalean prestatu (PDF formatua edo onartutako beste formatua).
Ondoren, zerbitzu elektronikora sartu zaitez eta 4 urrats hauek jarraitu:
- Eskabidea bete.
- Aurretik prestatutako dokumentuak erantsi.
- Eskabidea sinatu.
- Eskabidea eta erantsitako dokumentuak bidali.
Jarraian, hartu izanaren agiria erakutsiko da pantailan (hartu-agiria).
Ondoren, espedientearen egoeraren jarraipena Nire karpeta aplikazioan egin dezakezu.